2013. május 13., hétfő

✈ To My Sweethearts

Kedves Olvasók!

Nem vagyok fáradt, de elfoglalt nem is kicsit. Még bírom. Ma egész jól telt a napom addig, amíg észre nem vettem, túl régen írtam nektek. :(
Igen, igen. Tényleg feledékeny típus vagyok és sajnálom. (Kárpótlás a poszt végén.) #LoveU

Nem szándékozok kínozni senkit, de nem vagyok hajlandó felrakni az új részt. (Pedig már elkezdtem megírni. Nincs sok hátra. :P) Remek ötleteim támadtak minap, de még nem akarom megosztani veletek. Majd csak szépen sorjában.
Egyrészt tisztáznom is kell az egész történetet a fejemben, mivel a dolgok kicsit átrendezésre kerültek odabent, de már egész jól összeállt minden.

Ma informatika órán éppen weblapot szerkesztettünk - már megint... - és akkor vettem észre, hogy egy pár üzenet ott pihen a chatben már egy ideje. Ne haragudjatok, azt sem vettem észre. Feljegyzek magamnak egy kisegyest. Tehát a dolgokról szólva...
Csakegyfiction :) megkért chat-ben, olvassam el egyik blogját, amit ha jól láttam, nem rég kezdett el. Annak ellenére, hogy nem nevezném magam twillighter-nek, és csak Justinos, valamint 1D-s blogokat olvasok - jelenleg - megígérem szakítok időt rá.
Mystory tudom, ugyan az a személy, de másik blogjának is megígérem, el fogom olvasni és mondok véleményt, amint időm engedi.
Egyébként köszönöm az édes szavakat mind ami a chatben lett közzétéve, mind amit komiztatok. Tényleg boldoggá tesz a véleményetek. :)
M. Pattinak és Zsokinak is üzenem (bár már átadtam személyesen), elolvastam amit írtatok, a kommentelők pedig már valószínűleg olvasták válaszom. 

Az előző két link tulajdonosa novella író versenyt hirdetett ki. Határidő május 15, amire kétlem, hogy készen lennék, így a nevezést most elfelejtem, de nagyon hálás vagyok, hogy gondoltál rám! 

Őrület! Elhagytam az 1.600 megtekintést. Amikor az első 100 összegyűlt sikítoztam magamban, akárcsak az első feliratkozómnál.  #happyness
Happyness annyira, hogy gondolkoztam már rajta, nyitok még egy blogot, ha elérem az 1.500-at. Meggondoltam magam. Kicsit magasabbra tűztem ki a határt. Legyen 2.500 és/vagy 15 feliratkozó.
Természetesen jellemző rám, a fellegekben járok...

Úgy vélem, ideje lenne megváltoztatni a kinézetet is. Már több fejlécet szerkesztettem és vannak elképzeléseim az egésszel kapcsolatban, de nem tudok dűlőre jutni. Majd kiderül... :)

Next Chapter: Fájdalom, csalódás, kín. Ezek a szavak jutnak először eszembe, ha rágondolok. Lassan eltelt fél év... Hiányzott? Soha. Megbántam? Hát hogyne! Mindenki követ el hibákat. Hisz' emberek vagyunk! Senki sem tökéletes. De amit én csináltam, mindenkinek figyelmébe ajánlom, vegyetek példát rólam, tanuljatok belőle és mindig gondoljátok át jól, mibe ütitek az orrotokat, vagy éppen kiben és mennyire bíztok meg, mit árultok el neki.
Azt hittem szép éjszaka lesz... Azt hittem róla, normális. Akkor még az volt. Úgy értem, amikor megismertük egymást. Rendes fiú volt, aztán jöttek az új haverok, a pia, a cigi, a bulik, a drogok... Mondanom sem kell, ezek hova sodorták. Rendes fiúból lett szupersztár. Szupersztár, ha a szó alatt annyit értünk beképzelt, nagyravágyó és... Meg sem tudom fogalmazni. Keresem a rá illő szót, de képtelen vagyok megtalálni.
Egyszerűen csak kihasználja az embereket. Ez az! Ez az a szó, amit eddig kerestem. Amellett, hogy kihasználja a másikat, még jobban belerúg...
Nem meglepő csalódás. Ez ő. Bár ne lettem volna olyan ostoba... 
Akkor még más idők jártak...  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése