2013. június 19., szerda

✈ 1st Awarad


Nagyon szépen köszönöm az első díjamat Zsófinak. Éppen a napokban gondolkoztam rajta, mások az első fejezetnél megkapják az 5. díjukat én meg a körülbelül 14. résznél kapom az elsőt. Persze ez rajtam múlik leginkább, de nagyon-nagyon szépen köszönöm! :)



Szabályok:1. Köszönd meg a díjat annak akitől kaptad.
2. Tedd ki a díj képet az oldaladra,majd másold át a kérdéseket a díj adónak az oldaláról.
3. Válaszolj a kérdésekre!
4. Küldd tovább maximum 5 írónak.

Válaszaim:
Rajzolni szeretsz? 
Nagyon szeretek minden kreatív dolgot. Akárcsak az írással, a rajzolással esetleg a zenével ki tudom fejezni önmagam, megtervezhetem a saját kis világom, akár teljesen el is szakadhatok a valóságtól.
Kifestetted a körmöd? 
Igen, jelenleg csokibarna színű. :)
Mennyit olvasol egy nap? 
Az attól függ, egy nap milyen kedvem van és mennyi idő tudok rászánni.
Anyudék tudják hogy írsz? 
Tudják a szüleim, hogy blogot írok. Mindig elmesélem nekik, mi történt vele. "Képzeld anya, kaptam egy aranyos kommentet. Képzeld apu ennyien és ennyien tekintették ma meg. Nézzétek új feliratkozóm van" - Vicces szitu. :)
Kedvenc lány neved? 
Mindenképpen a Jessica, már kiskorom óta elengedhetetlen név. Ha kiskutyáról beszélnék, aki lány, a Shayla nevet kapná. Tudom, hogy nem kérdezted, de a kedvenc fiú nevem a Jack. Ezt pedig azért osztottam meg, mert eddig senkinek sem nyerte el a tetszését.:( Anyways #imlivingtheamericiandream

Kérdéseim:
Mi késztetett arra, hogy elkezdj egy blogot írni.blogolni kezdj?
Ad valami napi szinten inspirációt az írásra?
Előre átgondolod a történetet vagy csak spontán jönnek az ötletek?
Milyen az áloméleted?
Hogy éled át a nagyobb bántásokat, sértéseket, amik téged érnek?

Akiknek küldöm:
Ne haragudjatok, hogy csak 4 embernek küldöm, de íz 5. kedvencem sajnos már lezárt történet. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése