2013. július 4., csütörtök

✈ 2nd Award

Köszönöm a második díjamat Bo.-nak.

Szabályok

1, Írj magadról 11 dolgot
2, Válaszolj 11 kérdésre
3, Tegyél fel 11 kérdést
4, Küldd tovább 11 embernek

1. Írj magadról 11 dolgot!

1. Az egyik álmom, hogy egy elismert forgatókönyvíró legyek. :)
2. Imádom a Vans-t és a Chachi Mommát együtt egy Adidas felsővel és egy baseball dzsekivel. :D
3. Amerikába fogok költözni.
4. Úgy érzem, amióta Belieber vagyok, jobb ember lettem és ráismertem magamra.
5. Nem vagyok kitírtó. :(
6. Megviselnek a negatív vélemények.
7. Az ország 3. legjobb gimnáziumába járok. ^.^
8. Álmodozó típus vagyok. :)
9. Imádom a spagettit. #yummy
10. Sokszor azt kívánom, bárcsak egy másik évben születtem volna.
11. Mindenhova regisztrálom magam, ahova csak lehetséges. Eddig van: Twitter, Facebook, Instagram, Pheed, Path, GifBoom, Pinterest, Vine, Snapette, Tumblr, Viddy, SoundCloud, Keek, Kik, We Heart It, Foursquare, Flipboard, Fancy és még sok más, de a többire most nem emlékszem... :(


2. Válaszolj 11 kérdésre!

1. Hányadikos vagy? 9.

2. Általában milyen zenéket hallgatsz? Meglepne, ha azt mondanám, Justin Bieber? :D Persze hallgatok másokat is, pl.: Rihanna, Kanye West, Carly R. Jepsen, Allstar Weekend, Ariana Grande és ha megtetszik egy-egy szám a rádióban, a tv-ben vagy csak rábukkanok, egyszerre rárakom a telómra. :)

3. One Direction vagy Justin Bieber? Imádom az 1D-t, meg minden, de ezt a kört Biebs nyerte. :)

4. Szoktál sorozatokat nézni? Mindig elkezdek egyet, de sosem tudom végig nézni. Főleg, ha tv-ben adják. Kihagyok részeket meg ilyesmik. Ha netről nézem, más a helyzet. Ott sokszor csak simán abbahagyom. :D

5. Mióta blogolsz? Ez az első blogom. Kb. 3 hónapja. :)

6. Mi ösztönzött arra, hogy el kezd? Imádok blogokat olvasni, de szinte mindegyiknél volt egy-egy olyan rész, jelenet, ahol úgy gondoltam, ezt nem így kéne, én ezt máshogy képzelném el. [Végül is úgy volt tökéletes :) ] Így belevágtam egy történetbe, amit én irányíthatok. A rossz benne csak annyi, hogy tudom, mi fog következni, mi lesz a vége. Persze, ez mindig változik. :)

7. Szereted az állatokat? Nagyon szeretem az állatokat. Amikor kicsi voltam állat- vagy természetvédő akartam lenni. :)

8. Sportolsz valamit? Lovagolok. :3 Szoktam magán edzéseket tartani, néha futok, de mivel nem vagyok kitartó nem bírom lefutni az adott távot. Ja, és gördeszkázom. :)

9. Hova mész/mentél nyaralni? Az idei nyaram tömve van táborokkal. Családi programot jelenleg még nem szerveztünk, de unokatesómékkal is megyek nyaralni. Zsúfolt nyár lesz, de nem bánom. :)

10. Találkoztál már hírességgel, ha igen kivel? Justin Bieber és OG Mally (*-*), Katy B, valamint belföldről jónéhánnyal. :)

11. Szoktál negatív kritikát kapni a blogoddal kapcsolatban? Nem, még nem kaptam.

Az utolsó két lépést kihagyom, ugyanis nem tudom 11 blognak továbbküldeni a díjat, így kérdéseket is feleslegesen gyártanék. 

3 megjegyzés:

  1. Komolyan ki fogsz költözni Amerikába?...Ez nem semmi..:)
    Mikor találkoztál Justinnal? Voltál a koncerten?:)

    VálaszTörlés
  2. Majd egyszer felnőtt korába ha összejön:) és RG <3

    VálaszTörlés
  3. Laura Jordan: 3-4 éven belül, ha minden jól megy. :) Igen, voltam koncerten. Azt amit akkor éreztem egyszerûen képtelenség szavakba önteni. Mintha 4 órára a mennyországba szálltam volna. És maga Justin Bieber... Justin Drew Bieber. Az az ember. A lélegzeted is eláll tõle. Akár csak egy pillantás alatt levesz a lábadról.

    Sosem tudják felülmúlni azt az élmént, azt az érzést magát a napot, amit március 30-án átizgultam. Azt hittemn sosem lehet már annál jobb, tévedtem... Amint kettéhúzták a kivetítõt és Õ szárnyakon "odaszállt" a színpadra, akkor egybõl mellbedöfott az az érzés, hogy elkezdõdött, így nemsokára véget is ér. Viszont amikor a szemüvegét is leemelte, aztán belevágott az All Around The World címû számába se sírni se ilyen buta dolgokon nem volt idõm gondolkozni. Csak itthon... Viszont még a koncert végén lévõ üresség èrzet utàn is azt mondom, Megérte!

    Nem fecsegek tovább. Annyi, de annyi mindent tudnék még mesélni, hogy megunnál. :)

    Zsoki: Ahogy mondod! RG ♡

    Puszi mindenkinek. :)

    VálaszTörlés