2013. július 14., vasárnap

✈ To My Sweethearts

Kedves Olvasók!

Hanyag voltam, nem írtam hozzátok! Szégyellem is magam. Nem szeretnék kifogásokat keresni, inkább a lényegre térek.

Holnap után ismét új résszel várlak titeket. Igazából nem kell extra dolgokra számítani, csak végre egy "nyugalmas" rész lesz, depi nélkül. Persze én így képzelem el. A kivitelezés már lehet változtat rajta. :P

Sok helyen olvastam, miszerint a Google Reader bezárja kapuit és Július 1-én végleg megszűnik és nyugdíjba vonul. Helyette sokak áttértek a Bloglovinon való követésre. Július 1-je előtt sem hittem igazán benne, hogy tényleg megszakad a kapcsolat a Google és a Blogger között - képletesen - ma még inkább sem. 14 nappal hagytuk el a kijelölt dátumot. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem viszik véghez a csúfos ígéreteiket, csak annyi, hogy még nem történt semmi - és remélhetőleg nem is fog. Én személy szerint örülök, hogy megtarthattam a rendszeres olvasóimat, még ha azok nem is igazán foglalkoznak velem, ami rendkívül elszomorít.

Pontosan tudom, hogy örülnöm kéne annak az 1-2 kommentnek vagy visszajelzésnek, amit kapok. Meg is teszem. Viszont az elmúlt időben egyedül a legjobb barátom mondta el a véleményét, amit akkor is meg tudok kérdezni tőle, ha csak a vázlatot küldöm át neki. Szépen kérlek titeket, ne értsetek félre. Nekem egyáltalán nem az a bajom, hogy nem kapok napi 50-100 visszajelzést, hanem csak annyi, hogy miközben én fejlődni szeretnék, tanulni a hibáimból, ti nem mindig adjátok meg rá a lehetőséget.

Néhányan vannak olyanok is, akik az elején még itt voltak és lelkesen, aktívan mondták el - helyesbítve írták le - azt, amit épp gondolnak. Lehet, tényleg nem megy minden úgy, ahogy elterveztem, csak akkor tudassátok velem. Hiszen szóból ért az ember. Azért van a szánk, hogy elmondjuk mi is történik éppen. Jelen esetben a billentyűzet.

Remélem nem voltak túl durvák a szavaim, nem akarok senkit sem megbántani. Magánéletemben is küszködök problémákkal jelenleg és az hiányzik a legkevésbé, hogy a lelketekbe tapossak vagy elveszítselek titeket. Tudjátok, már századszorra mondom, hogy fontosak vagytok, a negatív vagy a pozitív véleményetekkel együtt.

Szóóóval. Még itt a végén, hogy ne az előző hangulattal búcsúzzunk. Átalakítson esik át a blogom. Teljes mértékben küszködöm vele. Magam sem tudom már, hányadszorra próbálom feltölteni a háttérnek szánt képet, egyszerűen sehogy nem engedi. És én sem engedek belőle. Nem akarom lecserélni. Én azt akarom. De majd meglátjuk mi lesz. Remélem tetszeni fog, addig is csak egy átmeneti designnal szolgálhatok. :)
#kisses #hugs #loveuall
PS.: Follow my blog with Bloglovin 
   Fanni
xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése