2013. május 4., szombat

✈ To My Sweethearts

Kedves Olvasók!

Szerintem már észrevettétek, sosem akkor hozom a részeket, amire ígérem. Akár hiszitek, akár nem, nekem a legnehezebb kivárni, hogy legyen végre egy kis szabadidőm és meg tudjam írni a történet folytatását. Az eddigiek közül talán egy poszt nem éjfél után került fel, mert túl fáradt voltam ahhoz, hogy többet írjak. Legutóbb is, azaz tegnap - vagyis ma - 1 óra után feküdtem le. Nem is voltam álmos. Lehet, hogy a reggeli müzlim volt az oka. Ne nevessetek, de rá van írva, hogy Morning. Még egy órával is ábrázolták, ami szintén a reggelre céloz. Viszont mikor elindultam az ágyba és próbáltam aludni, könnyen eljutottam az álmodásig. Nem emlékszem semmire, csak kis képkockákra, de nem is ez a lényeg. 
6-7 óra szünet után, ismét belekezdtem egy újabb részbe. Próbálom még ma befejezni, vagy esetleg holnap megírom a másik felét. Egyébként szeretnék köszönetet mondani az első 4 feliratkozómnak és a több, mint 650 megtekintésért. Boldog voltam az első megjegyzésért is, de fejbekólinthattok, mert válaszolni akartam ugyan, de elfelejtettem. Igenis nagyon feledékeny típus vagyok.
Remélem sikerült izgalmasra figurálni a történetet, és próbálok fejlődni. Említeném ismét, ez az első blogom, ne ítéljetek el semmiért. Azért igyekszem és örömmel fogadok még mindig akármilyen visszajelzést! :) #LoveYall

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése