2013. július 27., szombat

✈ Hollywood Movie

Kedves Olvasók! 

Surprise! :) Jó, bevallom: nem túl nagy meglepetés, mert már ejtettem néhány szót róla, de új blogba kezdek - természetesen ezt is folytatom - és megérkeztem a prológussal. :)

A történet ismét Justin Bieberrel foglalkozik, aki egy teljesen más karaktert ölel át. Sok olyan pletykát sorakoztatnak fel a neve mellett mostanában, ami elég nagy változásra utal és ha jobban belegondolunk, akkor 50-50% esélyesek a dolgok. Ezek ellenére én mindig támogatni fogom, hiszen egy Beliebernek ez a dolga. Tehát a új blogot ez ihlette. Úgy gondoltam, hogy ne legyen túl hosszú a blog, de nagyon rövidre sem szeretném, ezért kb. 20-30 részre gondoltam, ami nem igazán fog Happy Enddel végződni. Ezt a részét még nem gondoltam át én sem teljesen, de nem akarok egy igazi hamupipőke történetet adni. Remélem sikerülni fog. Lejjebb olvashattok a történetről kicsit, de a végkifejletet nem tartalmazza. :)

Justin karrierje a sok botrányból következően teljesen összeomlott. A rajongói elhagyták, a családján, "barátain" és Scooteren kívül senki más nem reménykedik a javulásban, ezért Scooter úgy dönt, hogy ideje észhez térnie Justinnak, de nem túl sikeresek a próbálkozásai. Egy nap elgondolkozik azon, hogy ha a rajongók nem hagyták volna cserben, lett volna miért tovább harcolnia, ezért bármibe is fog kerülni, bejuttatja ... világhírű forgatókönyvíró, rendező és producer legújabb filmjében, amelyben egy kicsit újra kapcsolatba lendülhet egyik Belieberével. Azonban nem megy minden úgy, ahogy azt mindenki elképzelte...

Hollywood Movie


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése